Contact
De praktijk is op verschillende manieren bereikbaar: via het contactformulier, e-mail of telefonisch. Aanmeldingen kunnen zowel telefonisch, via de e-mail of het contactformulier gedaan worden.
Telefoon
Locatie Schagen: 06-83603241
Locatie Den Helder: 06-35317889
Omdat onze behandelaren veelal in gesprek zijn met cliënten, kunnen wij onze telefoon niet altijd beantwoorden. Indien je een bericht achterlaat op het antwoordapparaat bellen wij zo spoedig mogelijk terug.
Adres
Locatie Schagen:Grotewallerweg 3-031742 NM SchagenLocatie Den Helder:Weststraat 571781 BW Den Helder
Contactformulier
Stuur een e-mail. Alle velden met een * zijn verplicht.
*We gebruiken uw naam en e-mailadres alleen om met u te communiceren. Voor meer informatie verwijzen we u graag naar onze Privacyverklaring.
Locatie en route
Vestiging Schagen - kvk: 50305255 0001
Grotewallerweg 3-03, 1742 NM, Schagen
Vestiging Den Helder - kvk: 50305255 0001
Weststraat 57, 1781 BW, Den Helder
tel: 06-35317889
Spoed
Binnen onze kleine praktijk bieden wij geen crisiszorg en/of 24-uurs bereikbaarheid. Om die reden kunnen wij geen zorg bieden aan cliënten met crisisgevoeligheid, dit geldt zowel voor eventuele aanmeldingen als voor al in behandeling zijnde cliënten. Het gaat hierbij om bijvoorbeeld suïcidaliteit, ernstige eetproblematiek, psychose en ernstige agressie-/systeemproblematiek.
Volwassenen
Binnen kantoortijden kan er bij spoed contact worden opgenomen met de eigen huisarts. In het weekend of na kantoortijd kan je contact opnemen met de Huisartsenspoedpost Regio Noordkop
Schagen: 0224-224040
Den Helder: 0223-670470
Texel: 0222-321143
Aanmeldingen met crisisgevoeligheid worden doorverwezen naar GGZ-NHN.
Kinderen/jongeren
Sinds 1 juli 2018 is er een regionale crisisdienst voor kinderen en jongeren tot 18 jaar in de regio Noord-Holland-Noord. De Crisisdienst Jeugd Noord-Holland-Noord is er voor kinderen en jeugdigen met een psychische, sociale of verstandelijke kwetsbaarheid die in crisis zijn, en waarbij direct deskundige hulp of zorg geboden moet worden.
De Crisisdienst Jeugd Noord-Holland-Noord wordt gevormd door een samenwerkingsverband bestaande uit: De Jeugd- & Gezinsbeschermers, Parlan en GGZ NHN Jeugd&Gezin. Voor LVB- en verslavingsexpertise zijn Lijn 5 en Brijder Jeugd betrokken. Ook het advies- en meldpunt huiselijk geweld en kindermishandeling Veilig Thuis werkt samen met de Crisisdienst Jeugd Noord-Holland-Noord.
Eén telefoonnummer, 24/7 bereikbaar:
Het telefoonnummer van de Crisisdienst Jeugd Noord-Holland-Noord is 088-7778887. Op de website www.crisisdienstjeugdnhn.nl zijn de contactgegevens van de crisisdienst altijd te vinden.
Klachten
Heb je een klacht?
Sinds 1 januari 2017 is de klachten- en geschillenregeling van kracht in het kader van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz). Elke zorgaanbieder moet een klachtenfunctionaris hebben die de cliënt kan benaderen als deze een klacht heeft.
We voorkomen graag dat je ontevreden bent. Mocht je toch ontevreden zijn over de geleverde zorg of over de behandelaar, gaan we hierover graag met je in gesprek om samen tot een oplossing te komen. Dit gesprek kan plaatsvinden met de behandelaar of een andere medewerker van onze praktijk. Het is ook mogelijk om dit gesprek plaats te laten vinden met ondersteuning van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Je mag verwachten dat wij ons inspannen om de klacht zo goed mogelijk op te lossen. Als een oplossing niet mogelijk is, mag je verwachten dat wij helder kunnen uitleggen waarom dit zo is.
Aanvullende mogelijkheden
Mochten de gesprekken onvoldoende tot een bevredigende oplossing leiden, kan een klacht ingediend worden bij een onafhankelijke klachten- of geschillencommissie.
Marieke Boon is aangesloten bij de klachten- en geschillenregeling van de LVVP (Landelijke Vereniging van Vrijgevestigde Psychologen & Psychotherapeuten). Informatie over de klachtenregeling voor volwassenen kan je hier vinden. Informatie over de klachtenregeling voor jeugd kan je hier vinden.
Roy de Vos en Marike Wisman zijn aangesloten bij de klachten- en geschillenregeling van Klachtenportaal Zorg. Meer informatie kan je hier vinden.